MITT LIV ER EN FERIE, NOT!!!

Hola,

Hva skjedde med ferie, leve livet og slappe av? Den ferien gikk rett vest for å si det slik…. Skal jo egentlig ikke klage med tanke på at jeg hadde 3 uker ferie etter jeg var ferdig på Disney, men det å reise rundt tar jo litt på… Skulle hatt en 2 ukers ferie på Bahamas hvor jeg hadde bare lagt på stranden, spist og sovet. Hadde ikke det vært en drøm?

Neida, eller jo… Som sagt er jeg veldig heldig som får reise verden rundt, men det føles noen ganger ut som en jobb, jeg får ikke slappet av på den måten jeg trenger. Men jeg kan jo bare takke meg selv, det er jeg som ikke klarer og bare holde meg en plass, og vil gjerne se så mange plasser som mulig når jeg først er ute og reiser.

(Bilde fra ferien i Cancun, Mexico Februar 2019)

Neste ferie går jo til Oceania verdensdelen, og da har jeg offisielt vært i ALLE verdensdelene untatt Antarktis, men hvem drar jo der liksom. Men ja, 2,5 uke, 4 forskjellige byer og tilsammen 8 ganger jeg skal fly iløpet av de ukene! Og jeg er så UTROLIG lei av å fly!! Hjelper ikke når jeg skal sitte 10 timer i strekk på et fly, 4 ganger iløpet av turen!!

Men i slutten av Januar skal jeg en måned tilbake til Orlando, så håper jeg kan klare å slappe litt av da. Slik at jeg er klar for 6 måneder med hard jobbing. Har planer om å jobbe 100% samtidig som jeg må ta både Norsk og Matte 1P som privatist. Lykke til Silje, dette blir gøyt! Men jeg skal klare det!! Jeg klarer alltid det jeg vil, det må bare jobbes hardt for det……

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg