MIN NYE TATOVERING

Hola,

Er det noe jeg hadde veldig lyst til å gjøre når jeg var i Miami, så var det å ta en ny tatovering. Jeg har lenge hatt lyst til å ta en tatovering på håndleddet mitt, og kanskje mellom fingrene mine. Men samtidig vil jeg ikke ha for mange tatoveringer. Jeg har allerede to på hver fot, men de er utrolig lett å ikke vise, mens på håndleddet kommer alle til å se.

Husker jeg for endel år tilbake, hadde jeg mye imot tatoveringer og skulle aldri ha en, mens her sitter jeg nå og har lyst på flere. Vet at mange tenker at de kommer til å angre, at det er fint nå men om endel år kommer det til å se stygt ut, at det ikke passer inn når man er eldre. Har tenkt på det selv, så derfor vil jeg bare ha små tatoveringer. De er mye lettere og fjerne, og det er mye lettere og fjerne nå, enn for 10 år siden.

Hva er deres mening angående tatoveringer ?

0 kommentarer

Siste innlegg