MIN MORNING ER BEDRE ENN DIN!!

Hola,

Etter jeg ikke hadde sovet en eneste time natt til Mandag, var jeg veldig giret på å gå tidlig til sengs og få en god natt søvn. Planen var å sove ifra rundt kl 7 til 12 i dag, men den planen gikk rett i do. For det første fikk jeg en tlf om jeg kunne jobbe noen timer i dag, og selvfølgelig trengte de meg langt ut på landet klokken 7, så da måtte jeg altså stå opp klokken 5 i dag tidlig.

Så jeg tok med meg Chanel og la meg rundt klokken 7, men fikk jeg sove ? NOPE… Chanel skulle plutselig leke løve og hoppet rundt i sengen som en liten løveunge. Kjempe søtt, men dårlig timing. Tror jeg våknet rundt 5 ganger i natt av at Chanel gravde seg ned i dynen, eller skulle ligge helt opp i fjeset mitt. Kunne selvfølgelig hivet hun ut av sengen, men ja hun er kjempe bortkjemt og så fort jeg blir vant til det, så går det nok greit.

Men nok om de negative tingene. Fordi det å våkne opp til en kjempe kosete liten pomme jente er bare helt fantastisk. Hun ligger seg alltid tett inntill brystet mitt, snur seg på ryggen vrikker på seg frem til jeg begynner å kose på magen hennes, om jeg ikke koser så får jeg etterhvert en pote rett i trynet for å si det slik. #SpoiledPommy… Er først nå jeg kjenner hvor mye jeg har savnet det å bare våkne opp med henne i sengen, har selvfølgelig savnet henne mye igjennom hele året jeg har vært vekke men akkurat den delen her hadde jeg glemt av litt.

Det å ha Chanel her i Norge hjelper utrolig mye på humøret mitt. Hun gir meg så mye kjærlighet, og det var på en måte litt “verdt” å komme hjem… Så til alle som tenker på å kanskje kjøpe seg en liten hund i fremtiden, GJØR DET!

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg