MAN GIR, OG MAN FÅR

Hola,

Ser ut som dere må bli vant til seine innlegg, for dette blir den nye hverdagen. Jeg stenger for det meste og går hjem, så da får jeg ikke akkurat sittet meg ned å blogg før denne tiden på døgnet. Men det går vel greit? Jeg står jo uansett ikke tidlig opp, og det første innlegget for dagen kommer gjerne litt seint, mens nå har dere alltid et innlegg dere ikke har lest når dere våkner. Selvfølgelig har dere samme døgn rytme som meg, så får jo dere lese det nå. Men tror virkelig meste parten har en vanlig rytme hvor man sover på denne tiden av døgnet.

Skulle som jeg har sagt før gjerne vært et A-menneske, men prøver å tenke at på en eller annen måte er det positivt å være B-menneske. Har fortsatt ikke funnet ut hva det positive kan være, men det er nok noe.

Klarte å gå frem og tilbake til jobb i dag, super stolt!! Har jo tenkt på det lenge, men nå som kollektiv trafikken jeg tar har blitt endret, så er det like greit å bare gå hjem. Endte opp med å komme inn på jobb rett før jeg skulle stemple inn, og stemplet inn 2 minutter over, så tror nok jeg må gå litt tidligere i morgen. Man lærer av sine feil for å si det slik.

Håper dagen deres har vært nydelig, og at dere er klar for en siste dag før helg. Har ikke helg før Mandag, men helg er helg. Dagens ekstra kjærlighet/glede gikk til en annen romkamerat som også alltid hjelper til og ikke vil ha noe for det. Han endret batteriet på kode låsen min i går, og sa han virkelig ikke ville ha noe for det. Så jeg sendte over noen dollar i dag, og skrev at jeg var takknemlig for alt han gjør for meg. Man gir og man får. Har dere spredd ekstra glede i dag?

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg