MÅ FIKSE DET STYGGE TRYNET MITT

Hola,

Det bare popper flere og flere kviser ut, de stygge svarte prikkene på nesen og resten av fjeset går ikke vekk! Kjenner jeg blir mer og mer frustrert over hver dag som går. Hva skjedde med min “fine” hud. Føler at jeg har fått en 16 årings hud fortiden, og hvor irriterende er ikke det? Er det stress? er det livsstil? eller bare uflaks.

Jeg tenkte plutselig over det, og etter jeg tok en laserbehandlig siste sommer, som skulle hjelpe kroppen min og fortsatt produsere bra med collagen. Når vi kommer opp i alderen, produserer kroppen minder og minder collagen. Det er da vi begynner og få rynker, og ikke den perfekte og glødende huden vi alle vil ha. Men kanskje vet at jeg produserer mer collagen, gjør at huden min går inn i en “tenårings” fase?

Hvertfall, så må jeg på en eller annen måte bli kvitt det. Jeg bruker ikke noe spesielt med sminke, så det er nok ikke det som er problemet. Men selvfølgelig går det utover selvtilliten (ikke det at jeg har det fra før av), så vil helst få dette vekk asap!

Jeg har både brukt dermelogica sin “boble” cream som skal ta vekk urenheter og dritt, og etterpå tok jeg på en detox maske, som skal gjøre det samme. Skal bare se at jeg har overdrivet nå, og det bare blir værre. Men så igjen må det jo ut, tror ikke akkuratt at kvisene bare går vekk, uten at de “bryter” ut.. Eller tar jeg feil?

Dør litt av bildene, til vanlig vil jo folk se perfekt ut på sosiale medier. Menmen…

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg