MÅ DOPE MEG NED…..

Hola,

Okay, så det å skulle studere litt gikk rett i dass for å si det mildt. Har virkelig ikke noe energi i dag, og gleder meg litt til å dope meg ned på sovepiller. Kjenner på kroppen at jeg har ikke energi, men det er ikke slik at jeg er trøtt på den måten at jeg kommer til å sovne fort.

Jeg tenker og stresser mye fortiden og, så det hjelper jo ikke på å få en god natt søvn. Noen tips til å få sove? Har allerede prøvd å skrive ned tanker, lese bok osv, men det har funket dårlig… Men nok om min dårlige søvnrytmen. Jeg har tenkt på i hele dag om jeg skal lage en kake, og jeg tror jaggu at jeg skal gjøre det, litt seint å kanskje begynne med det nå. But that´s my style!!

Hendene kommer til å hate meg enda mer, siden jeg allerede har begynt å bli tørr på hendene etter å vaske de 20+ ganger per dag, og det blir jo enda flere ganger under baking…. Wups, og siden jeg ikke har noe som helst tålmodighet, så har jeg funnet ut at jeg skal praktisere mindfullness under denne bakingen. Kanskje det kan roe meg litt ned. Ønsk meg lykke til for å si det slik… Og ikke bare meg, kaken trenger det nok mer.

0 kommentarer

Siste innlegg