LIVET PÅ THE PLAZA, NYC

 

Hola,

Vet at det er EVIGHETER siden jeg har skrevet noe her, men ja livet har vært ganske crazy. Mye men samtidig ingenting har skjedd, og livet har ikke vært en dans på roser. Noe jeg egentlig er veldig vant til, så blogging skjer som oftest bare når livet mitt er litt mer på stell.

De to siste ukene har jeg feriert med mamma. Jeg møtte henne først i NYC hvor vi først bodde på The Empire hotel (kjent som Chuck Bass sitt hotel #GossipGirl), og den siste natten overasket jeg mamma med en natt på THE PLACA! Det hotellet var helt fantastisk for å si det slik.

Men vi tilbrakte selvsagt ikke alle dagene på hotellet. Første dagen gikk vi faktisk over 30k steg. Vi gikk fra Manhatten – Madison Square Park (Jennifer Lopez bor der) – Carrie Bradshaw´s apartment – Mongolia Bakery – 9/11 memorial – Brooklyn Bridge. Så kan love dere vi var sliten i føttene etter den dagen.

Vi dro og så Phantom Of the Opera for andre gang. Kunne egentlig tenkt meg å sett både Chicago, Frozen og Aladdin. Men var over 6 år siden jeg så Phantom Of the Opera, så var påtide å se den igjen. Hadde jeg bodd i New York, hadde jeg nok sett alle showene om og om igjen, elsker å dra på show.

Etter noen travle dager i NYC var det rett tilbake på jobb mens mamma koste seg i Orlando solen. Må være ærlig å si at jeg aldri skal dra rett på jobb etter en storby ferie igjen. Var så utrolig sliten. Men etter tre dager med jobb, dro vi til Sarasota. En tre timers kjøretur fra Orlando, med en av de fineste strendene. Så følte jeg endelig fikk hvilt litt ut, og er mye mer klar til å takle å dra tilbake til jobb. Neste ferie blir Toronto i midten av Mai, men først skal det jobbes hardt.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg