LIVET PÅ MIAMI BEACH

Hola,

Etter to nydelige dager i Miami, sitter jeg på flyplassen og klar for å dra tilbake til Norge. Kjenner at avgjørelsen om å tilbringe litt tid i Miami var en av de beste avgjørelsene jeg har gjort, følte jeg virkelig klarte å slappe litt mer av. Miami har alltid vært en positiv og god plass for meg, og etter alt stresset den siste måneden, eller bokstavelig talt de siste 5 månedene, så trengte jeg en skikkelig pause.

Er fortsatt utrolig utslitt, så skal prøve å slappe av og bare nyte hjemme tid med Chanel de første dagene i Bergen, før jeg må begynne å jobbe igjen. Så kjenner at jeg faktisk gleder meg litt. Blir deilig å sove lenge, kose med Chanel og ha kvalitetstid med Mamma.

Føler at jeg kommer til å være mer klar for å ta tak i de neste utfordringene som er : bestå 3 eksamener, jobber 100% og spare så mye penger som mulig, komme meg inn i en god helse rytme igjen og fikse alle papirene/søknaden til skolen, slik at jeg kan flytte tilbake til Orlando i August.

Kjenner jeg blir litt små nervøs når jeg tenker på alt som må gjøres de neste 5 månedene, men det skal gå bra. Trenger bare å hvile kroppen og sjelen litt først. Så neste uke er jeg nok i tipp topp form og klar for neste kamp… Men nok om livet fremover, og mer om Miami turen.

Om dere skal til Miami, så må dere prøve frokosten på Big Pink.. AMAZING!! 

Haley som leier et av rommene i huset mitt joinet Miami, noe som var utrolig koselig. Vi har vært venner allerede endel måneder, men føler denne turen bindet oss mye nærmere, noe som er veldig positivt.

Vi spiste gode og lange frokoster, gikk lange turer langs stranden og drakk minst en drink for mye hver kveld. Men Gud så gøyt vi hadde det.!! En perfekt avslutning på en følelsesmessig tur….. Nå er det ombordstigning til London!! Oppdaterer dere hjemme i Bergen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg