LIVET I ORLANDO

Hola,

Tiden her i Orlando bare løper i fra meg, har allerede vært her en uke og hater å tenke på at jeg bare har 3 uker igjen. Gleder meg til den tiden hvor jeg bor her fast og ikke trenger å tenke på at jeg skal dra fra plassen jeg kaller hjem.

Hver eneste dag har det vært noe, og jeg kjenner at kroppen min er sliten. Så ifra i morgen skal jeg hvile mer, ta vare på meg selv og begynne å øve til matte eksamen. Har tre eksamener jeg skal ha nå i Mai, og jeg gleder meg ikke.

Har aldri vært noe spesielt flink i både matte og norsk, men krysser fingrene på at det skal gå fint.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

I dag skal jeg først stikke innom søte Martine med noe mat, siden hun er syk. Også skal jeg møte en venninne i Epcot. Det blir første gang siden jeg var ferdig i Disney, at jeg skal tilbake til Epcot. Kjenner det kommer til å bli litt blandede følelser, men mest av alt glede.

Er allerede seint ute som vanlig, så burde komme meg avgårde. Bilde jeg har lagt ved er ifra frokosten Martine og meg hadde i Magic Kingdom på torsdag, skal selvfølgelig legge ut og skrive om det, i et eget innlegg.

 

0 kommentarer

Siste innlegg