LIVET ER HERLIG I MIAMI

Hola,

Det kan ikke beskrives hvor deilig det er å være tilbake i Miami!! Både meg og Martine trenger virkelig denne turen… Siden jeg hadde litt små ting som måtte bli fikset før vi dro, så ble avreise mye seinere enn planlagt men vi kom oss til Miami tilslutt.

Sjekket kjapt inn på Starlite hotel som ligger rett på Ocean Drive, og tuslet bortover mot Jalapeno som er en latinsk restaurant, hvor vi koste oss med quesadilla og litt for mange drinker… Alt i alt en kjempe koselig kveld.

I morgen skal vi forhåpentligvis stå tidlig opp, ligge på stranden i noen timer også spise lunsj på Sugar Factory!!! Også må vi selvfølgelig ikke glemme at vi skal på Iheartradio Latina fiesta og se Zedd på LIV Nightclub etterpå.. Så blir en fantastisk dag i morgen for å si det slik.. Noe vi begge trenger.

Bilde fra sist gang Martine & meg var i Miami og på Sugar Factory ♥

 

Skulle egentlig dra hjem til Orlando på Søndag, men jeg fant ut at det blir stress å skulle styre med å sjekke ut og kjøre tre timer til Orlando etter en lang natt ute, så vi ble enig om at det beste ville være å nyte søndagen i Miami, og heller dra hjem på mandagen.

Men ja, nå må jeg sove!! Håper dere alle får en fantastisk Lørdag ♥

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg