LATTER, GLEDE, OG EN SUPER SUR POMERANIAN

Hola,

God kveld alle sammen, hvordan har dagen vært?

Dagen min har vært fylt med latter, kos , glede og klemmer. Stresser som vanlig med å komme meg ut døren i siste liten som alltid, men heldigvis var ikke Martine så sur, siden hun uansett bor rett i nærheten av hvor vi skulle møtes. Var utrolig koselig å se henne igjen, hun bor bare 15 minutters tur fra meg, men ser henne uansett ikke så mye som jeg skulle ønsket.

Når vi begge bodde på disney komplekset når vi jobbet der året 2016, var det seriøst bare 10 steg fra min leilighet til hennes, skulle gjerne hatt det slik igjen, men skal heller bare være takknemlig for at det skjedde.

Vi dro ned til byn og handlet inn noen ting jeg og hun trengte, og bare “Luffet” rundt i byn før vi gikk hjem igjen. På vei hjem hentet jeg en pakke fra Poster store, som jeg gleder meg til å vise dere.. Men det jeg ikke tenkte på, var at den var ganske tung! Det er virkelig lenge siden jeg har svettet så mye, som da. Kjempe varm sol, langt gå avstand og tungt, på tide å dra tilbake til trenings senteret nå når de åpner for å si det mildt.

(Prøver hardt å bli flinkere til å ta bilder, så Martine ble model i dag )

Når jeg kom hjem var det en kjapp vask, før jeg løp ut av døren med Chanel siden jeg skulle opp å gå tur med Katerina, Sandra og lille prins Aleksander rundt vannet. Kjempe koselig, selv om jeg tror Chanel ikke synes det var så gøyt til tider. Jeg klarte altså å droppe henne ut i vannet!! Skulle bare putte magen hennes nedi litt, får å kjøle henne ned, men neida. Hele pommen datt ned og under vannet, men hun klarte heldigvis å komme seg opp raskt, men litt skrekkslagen. Var like før jeg gikk uti for å få henne opp, men hun viste at hun klarte å svømme, så noe positivt kom ut av det. CHANEL KAN SVØMME!

Nå skal jeg egentlig bare slappe av, ta meg en dusj og gå tidlig til sengs. I morgen skal jeg møte en venninne som jeg ikke har sett på snart 4 år, også på jobb. Så vi snakkes i morgen!

DAGENS EKSTRA KJÆRLIGHET/GLEDE GIKK TIL MARTINE, vi ble kjent over en smash pose tilbake i 2009. Så kjøpte en til henne, siden hun skulle bruke kvelden på å pakke til en helgetur.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg