LANG HELG : MIAMI BEACH

Hola,

Om en uke ligger jeg på Miami Beach og “slikker” sol, nyter en drink eller flere, og skaper nye minner med Steffen. Vi møtes i Miami neste torsdag, grunn? Vi skal på Jennifer Lopez sin It´s my party tour, som er bursdags turnen hun er på denne sommeren, siden hun fyller 50 år, nå den 24 Juli.

Så vi kommer til å være på den første konserten hun har som en 50 åring, og jeg kan love dere at jeg gleder meg. Så henne i Stockholm i 2012, og i Las Vegas 2017. Er det en som kan å lage et super bra show, så er det Jennifer Lopez!

Konserten er jo selvfølgelig hovedgrunnen til at vi drar til Miami, men jeg gleder meg like mye til å være tilbake i Miami, som å dra på konserten. Miami har en spesiel plass i hjerte mitt, skulle gjerne bodd der for å si det slik. Kanskje i fremtiden?

Det er ikke den første turen, og for sikkert ikke den siste. Krysser fingrene for en leilighet eller ferieplass i Miami, for fremtiden.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg