LA HELGEN BEGYNNE

Hola,

Håper dere alle har hatt en fantastisk Lørdag. Til vanlig i et A4 i liv, så begynner helgen etter Fredagens jobb dag og varer ut Søndag. Men for meg begynner helgen nå, og siden jeg ikke skal på jobb før Onsdag, har jeg faktisk langhelg. Blir litt deilig etter en hektisk uke, spesielt de to siste dagene nå.

Planene for fri dagene mine er enkle, jeg skal nyte solen, sommer og være med gode venninner. Så ser frem til det.

( Bildet er fra når jeg var på jentetur til Bermuda sist November! Savner den mye.)

Jeg kan heldigvis hente sommer kjolene mine på mandag, så blir bare i morgen jeg må gå med “vinterklær”. Blir utrolig deilig å kunne ha noe fint, men og lett å gå med. De klærne jeg går med nå er ikke akkurat så veldig foto vennlig, så kanskje det kommer mer outfit bilder fremover?.. hmmm, må bare lære meg å fikse håret først. Har langt hår, men samtidig så lett å bare ta det opp i en hestehale.

Uansett, nå blir det bare små skriving her siden jeg egentlig ikke er helt tilstede. Så sier godt natt nå, vi snakkes i morgen ♥

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg