KYLLING AKA TOFU KARRI

Hola,

God ettermiddag kjære dere. Denne søndagen har vært utrolig avslappende og koselig. Sov inn, spiste brunsj istedenfor frokost og lunsj, gikk en lang tur med Chanel og laget en utrolig god kylling aka tofu karri.

Planene mine var egentlig å stå tidlig opp og få gjort mye. Men jeg er blitt flinkere til å følge magefølelsen, og bygge dagen min etter hvordan dags humøret mitt er. Og i dag ble det enda en lat dag, men det er okay.

De korona tidene er noe dritt, men samtidig er det litt deilig å ikke måtte gjøre noe. Ikke ta meg feil, jeg må fortsatt passe på Chanel og burde begynne å lese til eksamen. Men det er ikke slik at jeg må være på en plass fra 8 til 3 for eksempel. Så jeg prøver å nyte de tidene her, selv om det høres merkelig og feil ut.

Uansett, nå har jeg sittet her i 2 timer og prøvd å bli ferdig med innlegget, men dumme meg satt på den nye serien på Netflix Blind Love… Så ja, det er hva jeg skal gjøre resten av kvelden. Så vi snakkes i morgen, skal gi dere oppskriften på hummusen da.

0 kommentarer

Siste innlegg