KLAR FOR TO GIVE AWAY?

Hola,

Som noen av dere sikker husker, hadde jeg 24 dagers give away julen 2019, noe som gikk kjempe fint og som jeg likte å gjøre. Så jeg har to give aways som jeg har planlagt nå i slutten av Juni, spørsmålet er om dere er klar for en give away?

Første blir mest sannsynlig neste uke, med et selskap jeg har jobbet med før, og som jeg digger. De har utrolig fine og bra kvalitets produkter, og denne gangen ble vi enig om at vi ville gi noe til dere, mine lesere. Noe jeg tenker er viktig. Eneste er at give awayen også kommer til å være linket via instagramen min og selskapet, og ikke via facebooken som sist gang. Så vil anbefale dere å følge meg på insta Silje.Lopez , for flere oppdateringer. Når det kommer til hva selskap det er prat om, så kommer informasjonen i begynnelsen av neste uke. Det eneste jeg kan si på bloggen nå, er at det blir en god give away! Men kanskje det er mer informasjon på instaen?

Når det kommer til den andre, så lurer jeg litt på om jeg skal ha den på bursdagen min som er 2 Juli, så at det blir en type bursdags gave fra meg til en av dere. Produktet er og fra favoritt merket mitt, under sminke kategorien.

Høres det bra ut? Ser frem til å spre litt glede til dere og.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg