KJAPT OG ENKELT

//Lokal tid: 17:01

Hola,

For en dag på jobb, har vært utrolig hektisk og jeg kjenner at det jeg har mest lyst på akkurat nå er en spa kveld. Men det går nok ikke i kveld, meg og Bettina skal på skikkelig amerikansk basketball kamp i dag, og se Orlando Magic knuse motspilleren, som jeg ikke har peiling på hvor er fra. Så flink i sport er jeg!

 Slenger ved et bilde av en litt bakfull dag, sist jeg var i Miami

Neida, hovedgrunnen for at vi skal på kamp, er vel egentlig bare for å oppleve noe vi ikke har enda. Har alltid hatt lyst til å dra på en skikkelig amerikansk fotball kamp, eller ja en kamp i det hele tatt. Bare for å føle på stemningen. Så ja, jeg er egentlig bare kjapt innom bloggen for å si hei. Har heldigvis bare morgen dagen igjen på jobb, før jeg snur snuten mot MIAMI BEACH, for fire dager. Gleder meg så utrolig mye, skal bli deilig med en liten jentetur, blir tross alt også Martine & meg sin siste opplevelse sammen på programmet her, så er jo litt trist samtidig som det er litt godt….

Skal skrive et nytt innlegg om opplevelsen når jeg kommer hjem, så ble bare et kjapt og enkelt innlegg for nå.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg