KJAPT OG ENKELT

Hola,

God ettermiddag kjære dere. Eller good morgen fra meg, sov litt lengre jeg.

Kjenner virkelig på hele kroppen i dag at jeg gikk mye i går. Gikk rundt 20 000 steg, noe som er lenge siden jeg har gjort før. Men det er jo egentlig bare positivt. Men fortrekker heller å være litt øm i føttene, enn å ikke ha noe energi.

(Bilde tatt av @Micchii / Michelle Daae Productions )

Heldigvis er det fortsatt noen timer til jobb, så satser på at energien er tilbake da, vist ikke får jeg bare hive innpå med noe kaffe. Skulle egentlig møte en venninne om 30 min, men har fått utsatt avtalen til halv 2 istedenfor, kjenner virkelig at jeg trenger dette, ligge i sengen og blogge mens jeg koser på Chanel.

Men jeg har ikke planer om å måtte stresse så alt for mye i dag, så det blir et kjapt og enkelt innlegg. Vi snakkes senere, håper dere får en fantastisk helg.

 

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg