KATE SPADE GIVEAWAY

Reklame | Egen kjøpt giveaway ( Reklame for en ikke sponset Giveaway)

Hola

Herlige juletider nærmer seg, men her i USA er julen og feiringen som kommer med det i gang for lenge siden. Med en gang Halloween er over går vi over til jul i statene så dere kan tenke dere jeg er i god julestemning allerede!

En av de viktigste tradisjonene for meg, og det jeg holder mest kjært, er å gi gaver videre til de som betyr mest for meg. Dere som tar dere tid til å lese og kommentere her betyr utrolig mye for meg og jeg vil jo da selvsagt gi noe tilbake til dere også.

Photo by : Michelle Daae / micchii

Jeg vil derfor ha en giveaway der en heldig vinner skal få en herlig Kate Spade body lotion som du kan kose deg med i førjulstiden! For å få mulighet til å vinne må du:

1. Følge Silje.S.Lopez på Instagram
2. Kommenter ‘JA’GIVEAWAY bilde HER

Vinneren trekkes Fredag 29. november, og annonseres her på bloggen.

Jeg har og planer om å ha en julekalender med mange fine gaver, som begynner 1 Desember! Kommer mer informasjon her når det nærmer seg.

Photo by : Michelle Daae / micchii

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg