KARANTENEN VAR FORGJEVES

Hola,

Dag to ute av karantene og jeg har ikke gjort en drit! Føler egentlig den karantene uken var litt spesiell, for det første hadde jeg jo vært i jobb før jeg måtte i karantene, siden karantene reglene for alle som hadde vært i utland ikke hadde kommet enda.

Og nå når den ene uken er ferdig, så har jo egentlig ingenting endret seg for meg. Jeg er fortsatt sykemeldt siden astmaen min gjør meg mer truet, jeg må fortsatt holde meg langt vekke i fra store gruppen ( Noe alle må fortiden), og jeg kan fortsatt ikke kysse og klemme på folk jeg er glad i. Så hva er egentlig forskjellen?

Kan jo selvfølgelig møte folk, men ikke klemme. Men ja, føler ikke akkurat at det er noe forskjell på i dag og for en uke siden. Er fortsatt i den samme båten, som vi alle er i. Har vært veldig flink til å ikke følge med på nyhetene, siden de bare er deprimerende å se. Så lever litt i min lille kose Chanel og se på serie boble. Vet den boblen ikke er bra for meg, men ikke så lett å stikke hull på den når det ikke er så mye annet å gjøre fortiden. Men ja, alt ordner seg til slutt, og i dag skal jeg være flink til å ikke se en hel sesong av en serie, men heller ta hjemme spa og lese feel good boken min!!

Håper det går bra med dere alle, stay safe !

0 kommentarer

Siste innlegg