KARANTENE PÅ MEG,KAN IKKE HOLDE MEG HJEMME!

Hola,

Dette tar jo virkelig helt av!!

Samtidig forstår jeg jo hvorfor kommunene og statsrådet er streng. Ja, vi yngre og de friske kan få viruset men samtidig ikke bli kjempe syk, men vi må jo tenke på de gamle, de som har kreft med lavt immunforsvar og i det hele tatt de som er syk i fra før.

Men samtidig overreagerer folk noe helt sykt! Etter jobb i går gikk jeg innom et kjøpesenter, og man skulle tro at det var en dyrehage. Lang kø med i hvertfall 1 meter i mellom hver eneste person på apoteket, stappa fullt med folk på matvare butikken, og det morsomste lang kø på vinmonopolet. Alle skal vist drikke masse alkohol nå når de må være hjemme.

OG HVA ER GREIEN MED DO PAPIR? Seriøst folkens. Har folk aldri tørket seg før etter at de har vært på do?…. Skjønner håndsåpe og vaske midler, man skal jo alltid uansett om det er virus eller ikke, vaske seg på hendene etter man har gått på do, og håndterer mat osv. Men merket jo selv på jobb at jeg gjerne vasket hendene enda flere ganger, bare etter å ta på noe som andre har tatt på. Så forstår såpe, men do papir er ekstremt!

Håper på at folk ikke bare tar hygiene seriøst nå, også driter de i det når korona ikke er alvorlig lengre. For ja, man kan lett få influensa Og, som mange flere dør av…!

Jeg fikk jo streng beskjed etter jobb i går at jeg måtte i karantene, jeg kom jo hjem i fra USA sist torsdag, føler meg helt fin og jeg hadde nok vist innen nå om jeg hadde korona på grunn av astmaen min, som hadde tatt av ganske fort. Men ja, jeg skal prøve å holde meg langt vekke i fra folk, ikke oppholde meg på offentlige plasser, men ikke på tale at jeg holder meg inne i over en uke. Jeg må jo på tur med Chanel, og det er viktig med litt frisk luft hver dag. Så blir nok mange gå turer, men det er vel bare positivt? Enda mer trening, og man kan ikke akkurat dra på et trening senter nå heller…

Håper dere alle passer på dere selv, og fokusere på å ikke å være egoistisk. Selv om dere ikke kan dø av det, så kan mange rundt dere. PEACE OUT!

 

0 kommentarer

Siste innlegg