KAN IKKE TRO DET, UNDER 1 MÅNED IGJEN

//Lokal tid : 01.11

Hola,

Dagen i dag gikk mye fortere enn jeg hadde trodd, og det beste med det hele var at jeg hadde masse energi fra første frokost til siste middag… 16 timers jobb, men føltes som at det bare var 8t!! Kjempe glad for at dagen ble så fin. Var tross alt min siste sein vakt / dobbel vakt så litt trist, men det er som sagt påtide å gå videre….

Noe av det jeg gleder meg mest til med å komme hjem, er å se lille pomme jenten min. Kan ikke tro at jeg får se henne om under en måned!!! Vi drar jo tilbake til Norge fra USA 29 November, og lander i Bergen på ettermiddagen 30 November. Heldigvis er det en lørdag, så da kommer både mamma og Chanel til flyplassen for å hente meg.

Gleder meg allerede til å kjenne den myke gode pelsen hennes tett inntil meg.. Første dagen hjemme kommer nok bare til å handle om Chanel! Men det er greit, hun er jo tross alt babyen min.

Siden jeg har tidlig vakt i morgen, så er det påtide å ta seg en 5t liten “powernap”.. Jeg har heldigvis fri på lørdag, men den dagen kommer til å bare handle om å pakke og flytte ting. Vi snakkes i morgen, håper Fredagen deres blir FANTASTISK!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg