KAN IKKE HUN FÅ FRED?

Hola,

Dere alle har vel fått med dere “the witch hunt” som skjer mot Meghan Markle fortiden? Eller for et år kan man vel si. Kjenner jeg irriterer meg over hvordan hun blir behandlet, hvordan hun blir dømt og alle løgnene som svirrer rundt henne. Hun er bare et menneske hun og, ikke noe gud aka gi henne fred!

(Fant plutselig dette bilde av meg og Chanel i Oslo, som jeg bare måtte legge ved)

Tenk på hun som gikk fra og være en skikkelig feminist, hvor hun sto frem og ikke lot folk styre henne. Til å ja gifte seg inn i den mest berømte familien, men igjen “miste stemmeretten sin”. Nå har hun mange regler hun må holde, og har heller blitt en pyntedukke som dukker opp i avisen hver dag, og invisterer tiden sin til veldedighet. Hun hadde skrevet noen fine ord på noen bananer som var endel av en gave til prostutierte i England. Som f.eks “you’re loved”, “you’re strong”. Men ble skikkelig slaktet i avisene for det. Hva var så feil med å muntre opp andre folk via en banan?

Ja, som en offentlig person så må man tåle kritikk, men måten pressen og medie driver på nå, synes jeg bare er forferdelig. Hun er jo gravid, og tror ikke akkuratt stress er det beste for både henne og babyen.

Så faktisk et klipp hvor en spesialist ved kongefamilien, sa at måten hun blir behandlet på nå, har ikke de sett siden Diana, og vi alle vet hvordan det endte. Håper hvertfall at hun kommer til å få litt fred snart, spesielt fra alt det negative rundt hennes familie.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg