KAN IKKE FÅ I POSE OG SEKK

Hola,

Tenkte jeg skulle stikke innom en liten tur før jeg løper til jobb. Føler virkelig savnet etter Florida livet mitt i dag! En av romkameratene mine førte over husleie for Juli i dag, og tankene om huset mitt, vennene mine og ja i det hele tatt livet i Orlando. Kjenner at det er litt trist at jeg ikke er der nå, nyter huset, bassenget, stranden og selvfølgelig tid med vennene mine som jeg har i Orlando.

Men igjen tar jeg meg selv i at jeg burde heller fokusere på hva jeg har her. Jeg har et UTROLIG godt nettverk, verdens nydeligste, snilleste venner og familie. Så jeg kan jo ikke klage. Været er jo akkurat slik jeg liker det fortiden, så kan ikke klage på det heller. Men tror det bare er den amerikanske drømmen jeg lengter tilbake til, pluss jeg føler meg veldig klar for å begynne på studie og komme meg videre i livet.

Men for å gjøre det må jeg ofre noe, kan dessverre ikke få i poser og sekk. Det kommer jo til å bli utrolig hardt å forlate vennene mine her i Norge, men forhåpentligvis kan jeg dra til Bergen en gang i året og at de kommer på besøk. Føler det blir letter og lettere å dra mellom USA og Norge nå, bare en “Liten” 8 timers flytur. Men mye bedre enn 12 timer som det tok første gangen jeg dro over til USA. Får håpe på at det kommer et super fort fly om noen år, slik at det bare tar 3 timer. Haha, jeg kan jo drømme.

Ser jeg må løpe nå, snakkes senere. Har allerede gjort klar dagens glede, men kan ikke skrive det her enda. Ha en nydelig dag.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg