KAILA

Reklame | BGAfotobutikk.no

Hola,

Jeg har vært så heldig å ha fått samarbeide med Bga fotobutikk, en butikk med alt i fra nydelige posters til design speil.

De har utrolig mange typer speil, men speilet jeg forelsket meg i heter KAILA, det er et rundt speil som finnes i hele 9 forskjellige størrelser. Det jeg likte ekstra godt med det, er at speilet er veldig tynt, stilrent og passer inn i mange forskjellige innredningsstiler.

Jeg personlig kommer til å bruke det som sminke speil, men liker at det er så mange forskjellige måter man kan style det.

Normalt bruker man speil til å speile seg, gjerne på et soverom eller i gangen. Mens dette speilet kan man og bruke som pyntegjenstand på for eksempel stuebordet. Så skal ikke se vekk ifra at det ikke kommer til å være stasjonert på soverommet mitt, som sminke speil så lenge.

De har og faktisk fått inn speilet i fargene gold, rose gold og smoked grey.

¨KAILA er et nytt svensk varemerke, som satser på pene innredningsdetaljer til rimelige priser i stilrent svensk design til det moderne hjemmet. – bga¨

Jeg er og en skikkelig Bergens patriot, så når jeg så Bergens poster var det ingen vei tilbake!!! Kunne gjerne tenkt meg mange andre posters som for eksempel : Tonights Forecast , Vogue ,Old camera og Angel Woman, men siden jeg alltid har hatt lyst på noe som representerer Bergen i huset mitt i USA, så var den viktigst.

Dere kan og sjekke ut instaen @bgainspo for masse inspirasjon ♥

 

Jeg var så heldig å få hjelp av dyktige Michelle til å ta bildene av meg og KAILA. ♥

 

Jeg har og vært heldig å fått en 10% rabatt kode til dere : SILJE.LOPEZ10

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg