JINGLE BELLS, JINGLE BELLS

Hola,

2021 er offentlig den første julen hvor det er “min jul”. Altså mitt hus, juledekorasjon, julestil og juletradisjoner. Så denne julen blir ekstra spesiell for meg. Igjennom mange år har jeg feiret jul mange forskjellige plasser med mange forskjellige personer. Heldigvis har jeg som oftest feiret jul med mamma utenom når jeg har vært på Disney program her i Orlando. Men denne jule kommer mamma og Chanel over hit, og skal feire jule med meg i huset. Mamma kan desverre bare være her i 2 uker til hun må tilbake til Norge, men Chanel flytter ned hit for godt! ENDELIG…. Kan love dere at det er noe jeg har ventet lenge på. Jeg skal plukke de opp i Miami på Fredag, så bare 4 hele dager igjen.

Legger ved endel julebilder fra huset mitt. Min kjære bestevenninne Michelle tok noen gode bilder før hun måtte dra tilbake til Norge. Let me know what you think..

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg