JENNIFER LOPEZ KONSERT I MIAMI

LOKAL TID: 00:10

Hola,

Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne, det har skjedd så mye. Jeg er fortsatt i sjokk, men det tar vi senere. Miami er selvfølgelig helt nydelig, og dette er min første og ikke siste gang jeg bor på Fountainebleau hotel. Det er så utrolig fint her, bra service og gode nattklubber på hotellet. Deilig å bare gå rett til rommet sitt når klubben stenger for å si det slik. Men nok om det….

Jennifer Lopez konserten var mye bedre enn forventet, sto litt måløs til tider. Hun var i fyr og flammmer, og det var ikke et eneste kjedelig øyeblikk. Den dama der kan virkelig både synge & danse, hun var alltid på farten og leverte 100%, eller som hun sier “ALL I HAVE”. Et øyeblikk som var veldig spesielt, var når hennes datter Emme på 11 år, kom på scenen og opptredde med sin mor. Fremtidens nye Jennifer Lopez…. Og det vet hun.

 

Kjenner jeg fortsatt driver på å fordøye hele kvelden, og alkoholen. Vi gikk fra en CRAZY & AMAZING konsert, til en kjempe bra kveld på LIV som endte med en kald pizza og sengen klokken seks tidlig på fredags morningen. I dag har vi tatt det med ro, og sett igjennom alle filmene og bildene som vi tok i går. Kan love dere det var endel filmer som aldri skulle sett dagens lys, men gjort er gjort og livet går videre.

 

Har så utrolig mye mer jeg vil skrive angående Jennifer Lopez, men det må jeg ta i et nytt innlegg når ting har blitt “fordøyet”. Dere vet hva jeg mener.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg