JEG SAVNER LIVET, DET GODE LIVET

Hola,

Kjenner jeg lengter skikkelig tilbake til de solfylte dagene i Orlando, det gode liv. Men er veldig forvirret over om jeg kunne helst tenkt meg å være i Orlando nå, eller om jeg synes det er best å være her i Norge.

Tenker at det er tryggest for meg å være i Norge, men det hadde nok vært mye mer behagelig for å si det slik.. Kunne lagt uti solen og lest, kost meg med noen frosne drikker, og kanskje ha noen later dager ved bassenget. Det hadde gjort seg. Men slik er ikke det i dette tilfellet.

Men ja, livet i Orlando er et stort savn fortiden. Savner ikke bare solen og det amerikanske livet, men vennene mine!! Trist å ikke kunne se de på noen måneder, men så igjen når jeg er med de, så kommer jeg til å savne vennene mine her i Norge. Så da er jeg vel kommet like langt?

Kjenner at det alltid kommer til å være trist, men jeg må virkelig tenke på meg selv, og føler at plassen jeg ser på som min lykke plass kommer først på listen.

Føler det er viktigere å bo hvor jeg er lykkelig, enn å bo en plass jeg ikke trives, fordi jeg er glad i vennene mine. Forhåpentligvis blir det lettere og billigere å reise mellom Norge og USA i fremtiden, slik at det blir lettere å få besøk/ besøke Norge.

(Beste Michelle/Micchii som har tatt bildet selvfølgelig)

Men frem til da, ser jeg frem til å kunne flytte tilbake til Orlando i fremtiden. Føler meg som en annen person, på en positiv måte. Lettere for meg å tenke positivt, og ta vare på meg selv..

0 kommentarer

Siste innlegg