JEG ORKER VIRKELIG IKKE DETTE!

Hola,

Er det en grunn for at jeg har hold meg langt unna Norge hver vinter?? JA!

Det er bare noe med vinteren i Norge som gjør meg trist, og følesen av å bare komme meg vekk kribler i hele kroppen. Jeg teller ikke ned til jul, jeg teller ned til å komme meg vekk her ifra. Bare 18 dager igjen!! Det er jo trist å si det, jeg har jo så mange personer som jeg er glad i og som jeg kunne tenkt meg å hatt mer tid med. Men jeg må tenke helse først, og denne plassen gjør meg syk. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarte å leve her i vintertiden før, men så igjen når jeg mimrer tilbake så var det en vond tid som jeg prøver å fortrenge.

Sommeren var alltid tiden jeg hadde det bra, mens fra slutten av September til begynnelsen av Mai var alltid hard. De siste årene har jeg jobbet hardt for å ikke være i Norge i mørke periodene. Har oppholdt meg for det meste i USA nærmere sagt Orlando, Florida! Men har og vært i Spania noen måneder. Altså  plasser hvor solen skinner året rundt.

(Et bilde ifra gode tider i Miami)

Hadde et lite håp om at denne gangen skulle jeg klare det, klare å nyte juletidene og tilbringe masse tid meg kjære og kjente. Men det er jo ikke så lett. Har dere sett været ute liksom? Hvem har lyst til å gå ut når det står på det værste, og man ligger godt tuklet inn i gode varme klær og pledd. Føler og jeg ender fort inni de dårlige rutinene mine igjen, spiser usunt og får ikke beveget meg så mye som jeg er vant til. Har jo ikke akkurat så lyst til å gå på tur i dette været her, mens i Orlando gikk jeg masse, både på jobb og fritid. Tror ikke akkurat jeg får 10k steg per dag for å si det slik!!! Vet dette ble enda et negativt innlegg! Men ja jeg sliter litt med å være positiv akkurat nå! Skal begynne å lese “feel good” bøkene mine igjen, og endre innstillingen. Det er jo der det ligger, endrer man innstillingen så kan det hjelpe mye på. Men det er jo selvsagt ikke alltid like lett.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

1 kommentar
    1. Skjønner deg veldig godt! Men jeg har hund, som må ut, så her trasker vi rundt uansett vær. Ikke det, jeg er drittlei jeg også. Skulle gjerne hatt en ferie å se frem til. Men akkurat nå har vi ikke det. Fin mandag til deg.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg