JEG HAR TO VALG

Hola,

God ettermiddag, håper dere alle fikk en god natt søvn og er klar for denne dagen. Jeg har vært våken siden ti tiden, men når man ikke må stå opp til noe, så blir det lett å bare bli liggende i sengen.

Et av mine problem er jo og at jeg har en liten pomeranian, som elsker morgen kos. Skal helst ligge rundt halsen min, inntil bryste eller iblant oppå hodet mitt. Hun er en skikkelig kosepom for å si det slik, kos kommer før alt!! Ja, da mener jeg alt… Å gå på tur som vanligvis er yndlings tingen til hunder, kommer nederst på hennes liste.

Men ja, hva skal vi gjøre på i dag da? I går lå jeg som sagt på sofaen, så på x-antall episoder og spiste usunt, men i dag er det på tide og gjøre noe som er bedre for helsen. Men hva? Jeg har vel to valg som vanlig, gå på tur eller oppholde meg enda en dag bare på sofaen. Ikke så mye annet jeg har lov til fortiden… Eller har dere noen gode tips?  Tar imot alt, bare husk at jeg er i karantene, så er endel jeg ikke har lov til å gjøre.

0 kommentarer

Siste innlegg