JEG HAR KJØPT HUS I USA

Hola,

JEG ER ENDELIG OFFISIELL HUSEIER I USA !! Alt styret de siste månedene har altså vært siden jeg har vært i prosessen med å kjøpe mitt første hus… Ikke bare er det mitt første hus, men det er også et HELT NYTT HUS, 10 MINUTTER IFRA DISNEY WORLD.

Jeg skrev kontrakt sist August, og huset var ferdig nå i begynnelsen av Februar. Fikk velge hva type farger jeg ville ha, og kan love dere det er kjempe deilig å vite at INGEN har bodd eller brukt huset mitt før meg.

Men ja, det har vært en hard og lang reise mot denne drømmen, og jeg har virkelig stått på og styrt på. Har hatt ganger jeg har vært kjempe klar til å bare gi opp, men kom meg igjennom det. Og det at jeg har gjort dette alene er jeg veldig stolt over.

Mange amerikanere blir helt målløs, når jeg forteller dem at jeg kjøper alene. Føler at de er veldig overrasket over at en på min alder, og i det hele tatt at jeg er en kvinne som kjøper alene er store greier. Har til tider begynt å bli lei av å få spørsmål om hvor «mannen min er», og måtte forklare at jeg kjøper hus selv uten en mann tilstede. Jeg er altså en strong independent woman!!!

Skal skrive et lengre innlegg, hvor jeg skal vise bilder i fra innsiden og floorplan. Dette innlegget her ble egentlig bare en liten oppdatering, som kom 5 dager etter jeg skulle skrive det. Siden det var på Mandag jeg fikk nøklene. Men det har virkelig vært et styr de dagene her, så har ikke virkelig finnet roen til å blogge. Og har nesten ikke fått sovet, siden jeg har stresset så mye…

Håper dere alle får en nydelig lørdag!!

0 kommentarer

Siste innlegg