JEG HAR FÅTT NOK, FORFERDELIG!

Hola,

Første dag tilbake på jobb, etter 4 dager fri kunne virkelig ikke være mer demotiverende. Jeg var endelig litt giret på å begynne jobbe igjen, tjene penger og få betalt regninger. Men det gikk egentlig ganske rett vest, med eneste gang jeg kom på jobb. Og jeg tjente bare halvparten av det jeg kunne/tjener til vanlig. Så krysser fingrene på at de andre dagene nå kommer til å bli mye bedre. Skal for det meste jobbe Pm (seint skift) fremover, og det er egentlig PM jeg foretrekker, siden jeg må være på jobb allerede klokken 7 på morningen når jeg jobber AM (Frokost).

Jeg kunne jo gjerne tenkt meg å blitt en mornings person, jobbet morninger og vært ferdig tidlig på jobb. Men så igjen er jeg en skikkelig B-person, og jeg leste faktisk en artikkel om at B-personer som står tidlig opp, føler de går rundt med en evig jetlag. Som jeg kan skrive under på… Menmen

Etter jobb dro hvertfal meg og en vennine på sushi date, MUCH NEEDED! Var utrolig koselig å få litt kvalitetstid med henne igjen, og sushi er som alltid AMAZING! “Lyst til å bli vegan i fremtiden, MEN hvordan skal jeg klare å gi opp sushi?”.

Håper dere alle har hatt en fin tirsdag, fortsatt noen timer igjen her av tirsdagen. Som jeg skal bruke på å slappe av, sortere i papirene mine og kanskje trene. Men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok bare slappe av punkte som kommer til å bli gjennomført. Hvertfall dere får ha en god natt, så snakkes vi.. Det er heldigvis en ny og fin (forhåpentligvis) dag i morgen, som jeg er klar for.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg