JEG HAR BLITT INVITERT

Hola,

Siden jeg fikk en liten ADO i dag ( Ekstra dag av fra jobb), så tenkte jeg å bruke dagen på å få ting gjort. Først og fremst må jeg en liten tur til banken, etterfulgt av noen viktige telefon samtaler og trening. Jeg har og blitt invitert til to bryllup i Oktober, så jeg må finne noen fine kjoler som jeg kan gå i.

Det første bryllupet jeg skal i, er til en vennine i North Carolina, hvor jeg tenkte jeg skulle gå med en rosa kjole HER. Er det lov å gå i rosa? Litt usikker på det skal jeg være ærlig å si. Uansett så tror jeg at jeg skal kjøpe en rosa kjole jeg har sett på, siden jeg kan bruke den i flere anledninger. Mens til to kompiser som skal gifte seg her i Orlando, tenkte jeg en blå kjole HER.

Synes det er litt morsomt at jeg skal i to bryllup på samme måned, hva skjedde med å heller spre de litt ut iløpet av året? Sist jeg var i bryllup i 2016, så var det igjen bare noen få uker imellom de to jeg deltok på. Men hello, klager ikke. Alltid koselig å kunne få være endel av to personers spesielle dag.

Men nå må jeg komme meg avgårde, vil ikke kaste bort dagen.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg