JEG FIKK MØTE JENNIFER LOPEZ

Hola,

Ja, jeg kan selv ikke tro det. Men når vi var på Jennifer Lopez konsert i Miami dagen etter bursdagen hennes, så fikk vi møte henne når konserten var ferdig. Kan love dere både meg og Steffen kjente på sommerfuglene i magen, når vi sto der å ventet på å skulle få møte henne. Vi var først inn, og de første som fikk møte henne på M&G etter at hun hadde fylt 50år.

Jeg gikk først inn, med Steffen rett bak meg. Og med eneste gang jeg fikk blikk kontakt med henne, kjente jeg nervene forsvant. Hun er jo bare en vanlig person, like høy som meg og med et nydelig smil. Tok henne i hånden og introduserte meg, og ble litt paff av å høre henne snakke. Dette er jo en dame jeg har sett opp til i mange år, og som har oppnådd så mye, og her står hun rett forran meg, ser meg inn i øyene og smiler. Etter at hun hadde hilst på Steffen tok hun oss nærmere seg, og sa “lets do this”. Jeg hadde jo tenkt at vi skulle prate først, dermed ta bildet, så det kom litt brått på, og redselen over at vi ikke fikk prate med henne slo inn. Så med eneste gang hun hadde gitt slipp på oss, og tok et steg tilbake….

Så begynte jeg å snakke, som jeg så overasket henne litt. Hun var påvei til å si “hope you liked the show” mens jeg spurte henne om hva motto hun lever for. Vi begge lo litt, siden vi endte opp med å avbryte hverandre. Men det ble bare et morsomt og ikke et kleint øyeblikk. Hun begynte å tenke på hva svaret hennes skulle bli, mens hun sa at det var så mange gode mottoer. Og jeg spurte henne om hun ikke hadde et, hun tenkte på med eneste gang hun hørte ordet motto.

Men jeg merket at det tok veldig lang tid for henne å svare på det. Så jeg sa til henne at uansett så har hun virkelig oppnådd mye, og gir virkelig alt. At hun var en stor inspirasjon og at hun fremhevet kvinner. Hun smilte og takket for ordene, og jeg fortsatte med at datteren hennes Emme var fantastisk, og at hun sikkert kom til å bli den nye Lopez i fremtiden, og at hun (jlo) hadde gjort en utrolig bra jobb. Som jeg kunne se i øyene berørte henne. Hva mor liker ikke å høre at man har gjort en god jobb liksom. En av grunnene til at jeg nevnte det, var fordi hun viser virkelig Emme og Max at ingenting er “Limitless” (grenseløs).

Steffen kom så med at han hadde et ønske, og det var at hun burde besøke Norge neste gang hun skulle på Tour. Hvor hun endte opp med å svare at hun husket at hun ikke hadde vært i Norge før, og var imponert over at vi var fra Norge. Og i kjent Steffen stil, så tilbydde han seg selvfølgelig å vise henne rundt i Norge. Hun lo litt, og takket for tilbudet. Det var og rundt denne tiden security fyren begynte å stresse med at vi brukte så lang tid med henne. Så han prøvde å få oss til å forstå at de måtte fortsette.

Påvei vekk ifra henne, snudde jeg meg litt, fikk blikk kontakt med henne og takket henne for alt hun gjør, en fin slutt.

Etterpå fikk vi Jlo cupcakes og små ting fra Sugar Factory & champagne, før vi dro videre tilbake til hotellet og nattklubben LIV.

Tiden med henne gikk så fort, men samtidig ikke. Tiden sto liksom litt stille når vi var der med henne, vi var alle utrolig rolig. Noe jeg var veldig glad for. Det  så ut som hun koste seg med oss, og ikke følte seg ubekvem, redd eller truet. Og hun stresset aldri med tiden, det tok security fyren seg av.

Tenker jo at hun sikkert ofte møter de som tar helt av, og egentlig bare sier elsker deg om og om igjen. Også har man jo og selvfølgelig de som blir så sjokket at de ikke klarer å si så mye.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, jeg fikk hilst på henne, hadde en fin og god samtale med masse smiling og øyekontakt. Ja jeg skulle gjerne hatt en klem, men jeg glemte helt å spør henne om det. Så kanskje neste gang?

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg