JEG ER TAKKNEMLIG

Hola,

Siste torsdagen hver November handler om å være takknemlig! Er det en tradisjon fra USA som jeg liker, så er det thanksgiving. Føler thanksgiving handler mer om å være takknemlig over hva man har ifra venner og ting til familie. Har selv bare vært med på en typisk thanksgiving middag tilbake i 2013, men har veldig lyst til å innføre det som en tradisjon for meg selv og fremtidig familie.

Synes jul handler for mye om gavene man får, så føler da denne dagen handler mer om familie. For all del, vi skal jo ikke glemme blackfriday som er dagen etter, selvfølgelig finner butikkene en eller annen grunn for at det skal bli shoppings tradisjoner rundt slike tider. Kjøp noe til deg selv, fordi du er takknemlig? Tror jeg må google litt angående hvordan og hvorfor black friday ble en ting.

(Jeg er og takknemlig for at Steffen & meg fikk være de første til å møte Jennifer Lopez, som 50 åring ) 

Uansett, tenkte dette innlegget skulle handle om takknemlighet! Det er så utrolig mye man tar lett på, tenker at alle andre og har, og ser ikke hvor heldig man er i livet før det kanskje er vekk.

Jeg prøver å vise takknemlighet og tenke over hvor heldig jeg er hver eneste dag, men det er virkelig ikke alltid lett. Så i dag kommer det en ekstra dose takknemlighet, fordi jeg er super takknemlig for å ha :

FAMILIE & VENNER SOM BRYR SEG OM MEG

HA VERDENS BESTE MAMMA 

MAT OG TAK OVER HODET

NORSK STATSBORGER, MED ALLE DE GODE FORDELENE

KAN REISE VERDEN RUNDT & UTFORSKE ANDRE KULTURER

YTRINGSFRIHETEN MIN

POMME JENTEN MIN CHANEL

JOBB & STUDIE MULIGHETENE MINE

EN LYS OG FIN FREMTID

Jeg kunne sittet her i mange timer, om jeg skulle skrivet hver og en ting jeg er takknemlig for. Men føler denne listen viser en helhet. Synes alle burde putte av hvertfall 5 min hver dag, bare til å tenke igjennom alt man er takknemlig for. Spesielt i harde tider, det er noe jeg selv må jobbe med, hvor jeg allerede er på god vei.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg