JEG ER NESTEN I MÅL

Hola,

Skal egentlig åpne armene mine, ta imot en ny dag og være glad for at jeg lever + takknemlig for alt jeg får og har. Men denne Mandagen slo meg virkelig rett i trynet. Etter en kjempe koselig helg med lite bekymringer, hvor jeg virkelig nøt tiden min her. Så var det ikke gøy å måtte deale med hverdagen igjen.

Det er så utrolig mye usikkerhet og bekymringer som ligger på skuldrene mine fortiden, og jeg klarer ikke ofte å slappe 100% av, men helgene pleier og være litt lettere siden det ikke er kontor dager. Så det er oftest på Mandager at jeg får mail om at ting og papirer må fikses.

* Kan ikke røpe enda grunnen til alt papir arbeidet og styret i livet mitt fortiden, men forhåpentligvis kan jeg det snart.

( Savner å våkne opp med denne lille prinsessen)

Som dere forstår så var ikke dette favoritt dagen min, og ville egentlig bare legge meg til å sove igjen, når jeg så alle mailene jeg hadde fått i løp av morgenen.

Men jeg kom meg igjennom alle mailene, måtte ta noen telefoner og fikk hentet macen min ( Ja det tok ikke 3-5 uker som de sa). Så trengte egentlig ikke å kjøpe meg en iPad, men skal være ærlig å si at jeg digger den. Mye lettere å ta med seg.

Macbooken min har og blitt omstartet, så ingenting som jeg lagret er der. Skikkelig kjipt. Så kjenner jeg har lagt den litt til side, og vill ikke deale med å skulle laste ned alt igjen.

Tenker jeg skal avslutte dette negative «I HATE MY LIFE» Innlegget nå, før det blir enda være. Neida.. JEG ELSKER LIVET MITT, det er bare ikke alltid like lett. I morgen har jeg endel planer, så må legge meg nå slik at jeg kommer meg opp til en normal tid.

Kjenner jeg trenger en dag med INGEN planer, men det kommer nok ikke til å skje. Har så mange personer jeg vil se og tilbringe tid med når jeg først er her.

God natt fra Orlando.

 

0 kommentarer

Siste innlegg