ISLAND OF AVENTURE

Hola,

God morgen kjære Norge! Mens alarm klokkene begynner å gå av i Norge, med en ny dag med nye muligheter. Så har ikke min dag begynt engang. Klokken er bare 11 på  lørsdags kvelden her i USA, og jeg må snart legge meg siden jeg skal tidlig opp i morgen. Tenkte jeg bare skulle dele noen bilder fra dagen.

Har egentlig vært en ganske rolig og avslappende dag, jeg har fått fylt på vippene mine og handlet inn mat til den nye uken. Også endte Martine og meg opp med å dra til Universal studios en liten tur. Det finnes to forskjellige parker ved Universal her i Orlando, og siden det var et spesial event i hoved parken, så dro vi til Island Of Aventure.

Den parken er veldig kjent for å ha mange super helter, men ikke minst var det den første parken som fikk Harry Potter landet. Siden jeg er en Harry Potter fan, så dro vi selvsagt og brukte tiden vår i den delen av parken. Tok noen bilder og tok den ene attraksjonen hvor vi flyr etter Harry og vennene hans. Veldig bra, men føler fortsatt Disney er mye flinkere på å lage attraksjoner. Hvertfall, lagt ved noen bilder av Harry Potter landet. Skal prøve å huske kameraet mitt neste gang, slik at jeg får tatt noen bedre bilder.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg