IKKE KLAR FOR 30 TIMERS REISING!

Hola,

Uff uff uff, dette kommer til å bli en UTROLIG lang dag, og jeg gleder meg IKKE! For det første klarte meg og Steffen og forsove oss, ikke egentlig overraskende siden vi var våken til fire på natten, men ja… Dårlig start på reise dagen.

Men jeg prøver å holde meg positiv! Siden vi drar på ID billetter aka billigere billetter (beste kompisen min jobber for SAS), så er vi aldri helt 100% sikret å få være med på flyet. Sist gang når vi dro til Tokyo, Japan så fikk vi akkurat de to siste setene i flyet… Kan love dere jeg var et takras da…

Men denne gangen har jeg litt mer ro, og tenker at alt løser seg for snille gutter og jenter. Har og pakket med meg hudkrem og masker som jeg skal bruke i løpet av turen, slik at jeg ikke ¨tørker inn¨, også må jeg bare være kjempe flink til å drikke vann. Så ja, skal gjøre alt for å ha en fin 30 timers reise til Sydney i Australia.

Akkurat nå sitter vi på SAS loungen på gardemoen og koser oss med både mat og vin, også krysser vi fingrene for business class fra Danmark til Hong Kong!! Vi har allerede fått SAS pluss til Danmark, men det er jo selvfølgelig 10 timers turen til Hong Kong som er viktigst. Jeg kommer hvertfal til å ha masse tid til å blogge på denne reisen, så dere skal ikke se vekk ifra at det blir noen innlegg.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg