IHEARTRADIO LATINA FIESTA

// Lokal tid : 16:15

Hola,

Om bare seks dager, drar Martine & meg til Miami og gjett om jeg gleder meg! Det er bare noe med Miami som gjør at jeg føler meg utrolig hjemme. Min stil og min vibe om jeg kan si det slik. Sist jeg var i Miami var jeg der på Jennifer Lopez konsert, som er en av de beste konsertene jeg har opplevd. Denne gangen skal meg og Martine på Iheartradio latina fiesta, som er en prisutdeling som iheartradio har, men for det latinske samfunnet.

Legger ved bilde av Jlo & meg fra konserten jeg var på i Juli

Så det skal jo selvfølgelig være mange kjente latinske artister som skal opptre, og ja min favoritt Jennifer Lopez er en av de!!! Med seg på laget har hun og Ozuna, Daddy Yankee og Gente de Zona om dere vet hvem det er. Jeg elsker jo latinsk musikk, så jeg hører jo på de artistene her ganske ofte, men forstår godt om dere ikke har peiling på hvem jeg prater om, untatt Jennifer Lopez da. Om dere ikke vet hvem hun er, så blir jeg skuffet.

Vi fant og ut at vi har lyst til å gå ut etter konserten, så vi skal rett på LIV nightclub, som er en av de hotteste ute plassen i Miami rett etter konserten. Og når vi booket bilettene fant vi ut at ZEDD, skal være dj’en den kvelden. Så det blir mange kjente artister på få timer, men det har ikke vi noe imot.

Gleder meg UTROLIG mye, og nå er det bare fire arbeidsdager igjen!!!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg