I MORGEN BLIR ALT BEDRE

Hola,

I morgen skal jeg få hvile, i morgen blir ting bedre… Er ordene jeg ofte sier til meg selv, men som ikke akkurat er resultatet i livet mitt.

De to siste ukene har gått i et, og jeg vet egentlig ikke hva jeg har fått gjort.

Men samtidig tenker jeg tilbake på gode stunder, med folk jeg er veldig glad i. Jeg er absolutt kjempe sliten, og trenger egentlig å bare slappe av en dag på stranden, men samtidig har jeg så mye som må bli gjort og så mange folk jeg vil tilbringe tid med.

Den store kjærlighets dagen, endte jeg opp med å tilbringe på Ford, siden jeg måtte skifte alle dekkene på bilen min.. En kostnad som passet veldig dårlig akkurat nå, men det måtte gjøres!

For å gjøre dagen bedre, dro jeg på favoritt interiør butikken min etterpå, og brukte 10 000kr ( etter 30% president sale) på alt jeg ville ha, og som jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe for lenge siden..

Det ble min valentines gave til meg selv! Forhåpentligvis har jeg fått meg en kjæreste innen neste år, slik at jeg ikke må ut med nye 10k for å være like sjenerøs som i år (Det blir hans oppgave). Men det funket, dagen min ble mye bedre og jeg gikk til sengs med et smil om munnen.

Penger kan ikke kjøpe lykke sa dere? Der beviste jeg dere feil…

Søndagen altså i dag, skal tilbringes med bestevennen min Martine, så det blir utrolig koselig.. Skal prøve å nyte dagen, slappe av og legge alle bekymringene til siden. Ikke alltid lett, men jeg skal klare det!

Når jeg skriver i dag, så betyr det senere for akkurat nå er klokken 03:00 her i USA, så skal ha meg en god natt søvn først.

Håper dere alle får en nydelig Søndag

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg