HVOR BLE SOMMERFUGLEN AV

Hola,

I morgen skjer det, det jeg har ventet på nå i nesten 5 måneder! Det har vært et slit og jeg har vært nær å bare gi opp til tider, men følelsen i morgen kommer nok til å gjøre at alt strevet var vert det.

Noe jeg synes er veldig rart er at jeg ikke har den gleden og spennings følelsen, med masse sommerfugler i magen, som jeg hadde forventet jeg skulle ha dagen før.

Tror det har mye med at jeg er kjempe sliten, etter alt som har skjedd og er egentlig bare klar for å bli ferdig med det. Noe som er litt trist! Føler at alt styret virkelig har ødelagt gleden som man egentlig skal ha når man ……… .

Får bare krysse fingrene for at alt blir bra i morgen, noe det skal. Jeg har planer om at det skal bli en av de beste dagene i livet mitt, og som jeg har sagt før, så har tanke gangen mye å si på hvordan dagen blir.

( Denne baben kommer til å få en spesiell plass i livet mitt)

Siden jeg har sovet så dårlig de siste ukene, eller egentlig de siste månedene. Så gleder jeg meg masse til å få slappe av, og kanskje få litt fred i sjelen slik at jeg kan sove godt. Men denne natten her blir nok like urolig som de andre, så har tatt meg to sovepiller, slik at jeg ikke møter opp i morgen med store svarte ringer rundt øyene.

 

Ønsk meg lykke til, oppdatere dere i morgen om hvordan alt har gått, og hva jeg ikke har gjort offisielt enda.

 

0 kommentarer

Siste innlegg