HVA SKJER NÅ?

Hola,

Jeg hater når ting jeg har gledet meg lenge til plutselig er ferdig! Hadde gledet meg så mye til å dra til Miami, og se Jennifer Lopez. I flere måneder hadde meg og Steffen pratet om det, pratet om hvor mye vi gledet oss, og planlagt hva vi skulle gjøre. Å på en to tre, så var det ferdig.

Kjenner nesten at jeg blir litt deprimert over det, at ting jeg gleder meg til er så fort ferdig, og jeg føler aldri at jeg nyter øyeblikkene like mye som jeg skulle ønsket. Neste store ting som skjer i livet mitt, er at jeg er ferdig på disney programmet og skal på ferie tur med to gode venniner ifra Bergen. Men igjen så er det mange blandede føleser angående den tiden. For det første kommer det til å bli UTROLIG trist å skulle si hade til denne lille disney boblen, men samtidig så gleder jeg meg super masse til å feriere med Katerina & Michelle. Vise de både Orlando, Miami, Cuba og cruise rundt i Caribbean. Det kommer til å bli en utrolig fin tur, men igjen det er slutten på et kapittel av livet mitt som jeg elsker.

Så ja, som dere kanskje forstår så blir ikke dette noe lett, og jeg kjenner på meg at jeg trenger noe annet som skal skje før den tiden. Kanskje en liten reise til? Men igjen burde jeg bare jobbe og jobbe, siden jeg har så mye som jeg sparer til. Men ja, vi får se, finner jeg plutselig en super billig tur til for eksempel Chicago eller Miami, så er jo ikke det så ille?

Neida, eller jo.. Vi får se….

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg