HVA SKJEDDE EGENTLIG?

Hola,

God ettermiddag alle sammen, vet det er en stund siden jeg har blogget. Men jeg har hatt skikkelig skrivesperre, og samtidig ikke gjort noe annet enn å være hjemme. Vil heller ikke bare skrive et dårlig innlegg, bare for å skrive noe. Bloggen skal være en positiv ting i livet mitt, så da blogger jeg når jeg har det bra, og synes det er gøyt.

Grunnen til at jeg har kommet tilbake nå, er fordi jeg har begynt på Vegan måneden min, og er mer ute og gjør ting. Som fører til at jeg får inspirasjon. Har enda ikke begynt å lese til eksamen som er om en måned, men på vei til butikken i går, møtte jeg på yndlings norsk læreren min fra 10 klasse, så fikk en pekefinger på hva jeg burde fokusere på. Følte virkelig det var et bra hint og push fra større makter. Alt har en mening som jeg alltid sier, enda et bevis.

Skal skrive et innlegg senere om vegan måneden, og hva jeg har spist i dag. Men nå må jeg gå å lage middag, slik at ikke mamma blir sur. Jeg har altså hoved ansvar for matlagingen hele måneden. Så dette blir gøyt, spesielt at jeg får bestemme hva mamma skal spise hver eneste dag!!

0 kommentarer

Siste innlegg