HVA ER MENINGEN MED LIVET

Hola,

Tenker dere ofte over hva og hvorfor dere lever? Jeg tenker ofte over hva som er meningen med livet, hvorfor lever jeg og hva må jeg oppnå for at livet mitt er vellykket. Må jeg ha hus,barn, ektemann og en god jobb? Eller må jeg påvirke denne verden på et annet nivå.

Har ofte tenkt at livet må være mer en et typisk A4 liv. Jeg vil selvfølgelig ha barn, mann og en fin jobb. Men vil samtidig gjøre noe stort, påvirke andres liv. For mange er nok sikkert et A4 liv, det perfekte liv, og kan slå seg til ro med det. Men jeg har ALLTID følt at det må værre en større grunn for at jeg lever. Jeg vil ikke ha det jeg tenker er et kjedelig liv, jeg vil oppnå mer.

Samtidig føler jeg at jeg ligger langt bak, at jeg innen denne tiden skulle ha oppnådd så mye mer. Folk som er mye yngre enn meg, er både billionærer, klart å påvirket denne verden & har et lykkelig liv. Ja, alt handler ikke om penger. Men jeg vil ha et lykkelig liv, og jeg tror ikke et A4 liv vil tilfredstille meg nok. Men man skal aldri si aldri….

Man har og de folkene som først klarte å bli lykkelig og klarte å oppnå hva de ville sent i livet sitt. Så ligger jeg bak? Eller er det på denne tiden i livet mitt at jeg skal klare å oppnå noe, klare å ta tak i drømmene mine og bli lykkelig. Eller kommer jeg til å dø i en bilulykke i morgen? Ja veldig dramatisk, men man vet jo aldri… Eller hva dere tenker?

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg