HUN ER ¨POM FAMOUS¨

Hola,

Noen av dere vet nok dette, men Chanel altså min søte lille pomeranian har faktisk sin egen Instagram. Jeg tar jo mange bilder av henne hele tiden, så fant ut at jeg like gjerne kunne lage en Instagram konto.

Hun har faktisk 1000 følgere nå, noe jeg ikke er overrasket over. Hun er jo kjempe søt, og hvem vil ikke se søte pomeranian bilder hver dag på instagramen sin. Synes nesten det er gøyere med Chanel sin insta, enn min egen. Vet at uansett hva bilde jeg legger ut på hennes insta blir likt, men mye mer «streng» og usikker på hva jeg selv skal legge ut på min. Så hun får flere og flere følgere og jeg mister dem bare.

Min gode venninne Michelle/Micchii  var på besøk i dag, og tok mange utrolig søte bilder av Chanel. Vi er heldige som har henne!! Veldig lett å se forskjellen på bildene jeg tar, og hennes bilder av Chanel for å si det slik. 

Insta : CHANEL.S.LOPEZ

Neida, eller jo det er sant. Men tror jeg trenger mer inspirasjon. Og Instagram elsker og blokke meg. Var vist litt for aktiv en stund, så med eneste gang jeg liker over 10 bilder på rad nå, så blir jeg blokket for en uke. Som betyr at jeg ikke kan like eller legge ut bilder. Noe som er skikkelig kjipt. Bra jeg har Chanel sin insta da…..

0 kommentarer

Siste innlegg