HUN BARE DRO FRA MEG

Hola,

For noen uker siden dro min søte lillesøster Sofie, tilbake til Norge, vekk ifra Disney, vekk ifra meg. Jeg er så utrolig glad og takknemlig for at hun har vært her med meg, opplevd det amerikanske disney livet og for all tiden vi fikk sammen. Hun var en utrolig god støtte, og jeg føler vi aldri har vært så nær som vi er nå.

Sofie er lillesøster i hjerte og ikke blod, men det endrer ingenting. Hun er fortsatt den lille uskyldige babyen som jeg alltid har vært utrolig glad i. Det er fire år alders forskjell mellom oss, og jeg kan love dere at det har hatt en påvirkning på forholdet vårt. Vi så hverandre mye når vi var små, men etter som vi vokste opp, så har hun hatt sitt liv, og jeg mitt. Men det har aldri endret hva jeg føler for henne.

Jeg legger veldig merke til hvor mange ganger smilet hennes, og de gode klemmene lyste opp dagen min her borte. Hvor godt det var å ha en person som har kjent meg fra begynnelsen av hennes liv. Så ja, jeg savner henne mye. Men jeg prøver og å sette pris på tiden og de gode øyeblikkene vi fikk sammen, og hvordan vi klarte å endelig knytte det nære båndet som jeg alltid har hatt lyst til å ha med henne.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg