HOCUS POCUS

//Lokal tid: 07:06

Hola,

Er det noe jeg alltid har hatt lyst til, som jeg enda ikke har fått gjort så er det å feire Halloween skikkelig. De siste årene har jeg begynt å ha en fast tradisjon ved å se Hocus Pocus filmen hver Halloween. Men egentlig kunne jeg tenkt meg å hatt større tradisjoner, også gjøre mer ut av halloween tiden. Gjerne dra på et party, kutte gresskar og lage gresskar pai. Dekorering er jo kjempe gøyt, og tenker alt dette blir veldig gøyt i fremtiden når jeg har min egen plass.

Så får i år blir det nok det samme som alle de andre årene, spise noe godt og se på Hocus Pocus! For all del, har ikke dere sett denne filmen før, så er det påtide. Den er kjempe koselig, får skikkelig halloween stemning av den og den er ikke for skummel.

Siden jeg bor i USA nå, så kjenner jo jeg skikkelig på halloween stemningen. Men det er nok en helt annen stemning hjemme i Norge, det er vel fortsatt ikke så populært? Føler at i Norge blir egentlig ikke halloween feiret skikkelig, men så igjen så er jo ikke halloween en norsk grunnlagt tradisjon. Det er jo noe som har kommet fra USA, og uansett hva det er så føler jeg man lager sine egne regler og tradisjoner, når man “låner” andre sine tradisjoner. Dere forstår hva jeg mener!

 

Q: FEIRER DERE HALLOWEEN?

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg