HELBREDELSE FOR KROPP & SJEL

Hola,

Etter en effektiv dag, med masse papirarbeid, blogging og hodepine!. Så var det utrolig deilig å synke dypt ned i badekaret, aloe vera maske og en rolig spilleliste på mobilen. Tenker det er utrolig viktig å ta vare på kropp og sjel i de travle tidene og virkelig prioritere seg selv. Har hørt at når man stresser mye, så blir man fortere eldre og rynkene sniker seg forsikting frem, mye tidligere enn man egentlig har lyst til å se de. Så kanskje det å stresse ned er en bedre kur, enn store doser med Botox?

Føler jeg har blitt mye bedre på å ta vare på meg selv både psykisk og fysisk de siste årene, og jeg kjenner det virkelig på både sjel, humør og kropp. Så hver gang jeg har en stressende dag, passer jeg på å drikke mye vann, ta meg en lang varm dusj, høre på en relax spille liste og gjerne ha på en ansikt maske før jeg går til seng. Våkner mye mer uthvilt og glad den neste dagen da, enn det jeg gjorde før.

Q: HVA GJØR DU FOR Å SLAPPE AV? 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

2 kommentarer

Siste innlegg