HARRY POTTER FOR ALLE PENGENE

Hola,

Før vi dro til Bermuda og rett etter siste dagen min. Så måtte vi jo selvfølgelig være litt turister i Orlando. Siden søte Michelle elsker Harry Potter, så måtte vi ta oss en liten tur dit selvfølgelig. Jeg kjøpte jo meg annual pass i begynnelsen av Oktober, så jeg er utrolig heldig som kan dra dit uansett når jeg vil. Når jeg er i Orlando selvfølgelig.

Vi fikk ikke så mange timer der, men tror det holdt i massevis for Michelle!! Kunne se at hun koste seg masse, og det var selvfølgelig hovedgrunnen til at vi var der.

Photo by : Michelle Daae / micchii

Photo by : Michelle Daae / micchii

 

De har Harry Potter tema både i Universal Studios og Islands of Adventure. De bygget først Harry Potter land med Galtvort og Galtvang som hovedfokus på Islands of Adventure. Inne på Galtvort har de en veldig bra 3D attraksjon som var lenge den mest populære attraskjonen ved Universal.

Men for noen år siden valgte de å utvide Harry Potter, og laget diagonallmenningen med den berømte flirgott banken, hvor de har laget en enda bedre attraksjon. Men denne gangen i Universal Studios parken. Man kan også ta Galtvort express toget mellom de forskjellige Harry Potter landene. Så følelsen av at man er i endel av Harry Potter sin verden føles virkelig når alt ser ut som i filmen, og folk løper rundt med både trylle stav og de berømte trollmans kappene.

Tar du deg en tur til Orlando, så kan jeg høyt anbefale en tur til Universal Studios, selv om det er en av hoved konkurrentene til Disney World.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg