HARDT Å VÆRE VOKSEN

//Lokal tid: 14:30

Hola,

Ferie sa du? Ikke helt når man har mye på skuldrene som skal fikses opp i så fort som mulig. Kjenner hodet mitt er påvei til å sprekke av alle tankene jeg stresser med! Og en sterk hodepine hjelper virkelig ikke på problemene og fokuset jeg må ha for å skulle fikse alt.

Hadde virkelig sett frem til å slappe litt av, og bruke de neste ukene på å komme meg videre fra livet jeg hadde i Disney, for det var som sagt ikke så lett som jeg hadde trodd. Men kjenner at jeg ikke klarer å slappe av 100% før jeg har fått kontroll over alt. Selv ikke når jeg sover klarer jeg å virkelig slappe helt av, tankene kommer den ene etter den andre, og har de siste kveldene våknet opp hvor jeg kaldsvetter fordi jeg stresser så mye.

Nesten litt lyst til å bare hive alt ifra meg, reise til en øde plass og bare starte et nytt liv.. HAKUNA MATATA – NO WORRIES… Hadde ikke det vært deilig?

Neida, alt går min vei og alt blir bra. Det må bare jobbes litt, får ikke alt servert på et gullfat for å si det slik. Så om 1 år skal jeg se tilbake på denne tiden, og tenke på hvor stolt jeg er av meg selv for å ha taklet det. Dette stresset er bare endel av å bli voksen, og en liten del av et langt og bra liv.

Jeg må og bare prøve å fokusere på alt jeg allerede har oppnådd frem til nå, og alt jeg skal oppnå i fremtiden. For den har jeg en god følelse kommer til å se lys ut !!

Dere tenker vel : Hvordan har hun tid til å blogge når hun vist nok har så mye som skal fikses? Mesteparten av “papirarbeidet” må skje på macen og via e-mails frem og tilbake. Og selvfølgelig er folk super treig på å svare, eller så er det vel meg som har dårlig tålmodighet? Mest sannsynelig en god blanding…..

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg