HARDT Å FORLATE MIN NYE BABY

Hola,

Kjenner virkelig på at det blir hardt å dra i fra Orlando i dag…. Om 7 timer sitter jeg på bussen på vei til Miami. Ikke ta meg feil, elsker Miami og gleder meg til å se den eksotiske og fine plassen igjen, men skulle samtidig gjerne heller hatt mer tid her i Orlando akkurat nå.

Satt tidligere i sofaen med Martine og funderte over ting. Jeg føler liksom at dette er hjem, men samtidig ikke. Tror det har litt med at jeg ikke har fått alt på plass, og at jeg har folk jeg må ta hensyn til. Så kommer jeg aldri til å føle meg helt hjemme før jeg ikke har romkamerater lengre? Det håper jeg virkelig ikke!

Siden jeg skal studere, så blir det umulig å ha dette huset uten å leie ut noen rom. Forhåpentligvis klarer jeg etterhvert å finne en løsning som gjør at jeg bare må leie ut et rom, og ikke alle. Tenker så lenge jeg ikke har en samboer, så kan det være greit å ha en annen person og i huset med meg.

Tror jeg har lengtet så lenge etter å ha min egen plass, at det kanskje ikke er godt nok siden jeg ikke har alt helt for meg selv?

Kjenner uansett at det er merkelig å skulle forlate huset jeg har jobbet så hardt for å få, bare en «uke gammel». Det værste er og at jeg ikke kan flytte 100% tilbake hit før eksamen er bestått, og alt av skolepapirer er levert inn. Planen min er å være tilbake hit innen begynnelsen av August! Og det skal jeg klare… Men blir nok noen harde måneder foran meg. Mye som skal gjøres, lite tid.

Neste gang dere hører i fra meg, nyter jeg Miami atmosfæren.

 

0 kommentarer

Siste innlegg